Search by property
From Dashboard samenwerking Wijchen
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
List of results
- Triwy BV - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2019) + (Bezettingsgraad voor breedtesport en bewegingsonderwijs is minstens 80%)
- Omgevingsdienst Regio Nijmegen (ODRN) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2018) + (De Omgevingsdienst Regio Nijmegen voert si … De Omgevingsdienst Regio Nijmegen voert sinds 2013 de verplichte basistaken voor de deelnemende gemeenten (Berg en Dal, Heumen, Beuningen, Druten, Nijmegen en Wijchen en de provincie Gelderland) op het vlak van Vergunningverlening Toezicht en Handhaving van de activiteit milieu uit de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht.de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht.)
- Omgevingsdienst Regio Nijmegen (ODRN) + (De Omgevingsdienst Regio Nijmegen voert si … De Omgevingsdienst Regio Nijmegen voert sinds 2013 de verplichte basistaken voor de deelnemende gemeenten (Berg en Dal, Heumen, Beuningen, Druten, Nijmegen en Wijchen en de provincie Gelderland) op het vlak van Vergunningverlening Toezicht en Handhaving van de activiteit milieu uit de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht.de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht.)
- Munitax (Munitax) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2018) + (De belastinginkomsten van Wijchen zijn een belangrijke inkomstenbron. Wijchen heeft deze inkomsten nodig om de doelstellingen te realiseren. Munitax zorgt voor tijdige, juiste en volledige aanslagoplegging en invordering.)
- Munitax (Munitax) + (De belastinginkomsten van Wijchen zijn een belangrijke inkomstenbron. Wijchen heeft deze inkomsten nodig om de doelstellingen te realiseren. Munitax zorgt voor tijdige, juiste en volledige aanslagoplegging en invordering.)
- Instituut Bijzonder Onderzoek (IBO) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2018) + (De sociaal rechercheurs houden zich enerzi … De sociaal rechercheurs houden zich enerzijds bezig met specifieke opsporingstaken, zoals het horen van verdachten en getuigen, volgen en observeren en zo nodig aanhouden van personen. Zij hebben daartoe periodiek overleg met politie en justitie. Anderzijds hebben zij een rol in het adviseren van klantmanagers bij poortwachtersonderzoeken en een ondersteunende taak in nazorgonderzoeken zonder dat er een strafrechtelijke afdoening aan te pas komt.</br>Voor de bestrijding van misbruik en oneigenlijk gebruik binnen de WMO 2015 en de Jeugdwet vindt aansluiting plaats bij de methodiek van handhaving van de participatiewet. De formatie van het IBO is in beginsel daarop aangepast. De nadruk ligt in het begin op preventie en minder op repressie. Met de projectgroep Nijmegen (ROB, GGD en bureau handhaving) zijn voor de regionaal ingekochte zorg procesmatige afspraken gemaakt. Voor de lokaal ingekochte zorg (met de IBO gemeenten) willen we in 2018 de procesmatige aanpak gerealiseerd hebben.e procesmatige aanpak gerealiseerd hebben.)
- Modulaire Gemeenschappelijke Regeling (MGR) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2017) + (Het realiseren van een inclusieve arbeidsmarkt. Realiseren van een bedrijfszekere en veilige ICT infrastructuur en een efficiëntere digitale overheid. Platform voor samenwerking, afstemming en overleg.)
- Modulaire Gemeenschappelijke Regeling (MGR) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2018) + (Het realiseren van een inclusieve arbeidsmarkt. Realiseren van een bedrijfszekere en veilige ICT infrastructuur en een efficiëntere digitale overheid. Platform voor samenwerking, afstemming en overleg.)
- Modulaire Gemeenschappelijke Regeling (MGR) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2019) + (Het realiseren van een inclusieve arbeidsmarkt. Realiseren van een bedrijfszekere en veilige ICT infrastructuur en een efficiëntere digitale overheid. Platform voor samenwerking, afstemming en overleg.)
- Modulaire Gemeenschappelijke Regeling (MGR) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2020) + (Het realiseren van een inclusieve arbeidsmarkt. Realiseren van een bedrijfszekere en veilige ICT infrastructuur en een efficiëntere digitale overheid. Platform voor samenwerking, afstemming en overleg.)
- Modulaire Gemeenschappelijke Regeling (MGR) + (Het realiseren van een inclusieve arbeidsmarkt. Realiseren van een bedrijfszekere en veilige ICT infrastructuur en een efficiëntere digitale overheid. Platform voor samenwerking, afstemming en overleg.)
- Bedrijfsvoeringsorganisatie Doelgroepenvervoer Regio Arnhem-Nijmegen (BVO DRAN) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2018) + (Het realiseren van een kwalitatief goede uitvoering van het doelgroepenvervoer met AVAN door de regiecentrale en vervoerders met een goede sturing en (financiële) beheersing van de uitvoering van het vervoer.)
- Bedrijfsvoeringsorganisatie Doelgroepenvervoer Regio Arnhem-Nijmegen (BVO DRAN) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2017) + (Het realiseren van een kwalitatief goede uitvoering van het doelgroepenvervoer met AVAN door de regiecentrale en vervoerders met een goede sturing en (financiële) beheersing van de uitvoering van het vervoer.)
- Bedrijfsvoeringsorganisatie Doelgroepenvervoer Regio Arnhem-Nijmegen (BVO DRAN) + (Het realiseren van een kwalitatief goede uitvoering van het doelgroepenvervoer met AVAN door de regiecentrale en vervoerders met een goede sturing en (financiële) beheersing van de uitvoering van het vervoer.)
- Instituut Bijzonder Onderzoek (IBO) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2019) + (In 2019 onderzoekt het IBO of de formatie voor handhaving in het gehele sociale domein toereikend is. Met de sociaal wijkteams in Wijchen is ervaring uitgewisseld in het vroegtijdig herkennen en signaleren van mogelijke misstanden en fraude in de zorg.)
- Instituut Bijzonder Onderzoek (IBO) + (In 2019 onderzoekt het IBO of de formatie voor handhaving in het gehele sociale domein toereikend is. Met de sociaal wijkteams in Wijchen is ervaring uitgewisseld in het vroegtijdig herkennen en signaleren van mogelijke misstanden en fraude in de zorg.)
- Werkorganisatie Druten Wijchen - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2017) + (Met de samenwerking willen we het volgende … Met de samenwerking willen we het volgende bereiken:</br> - een betere kwaliteit van dienstverlening;</br>- een sterkere invloed van de gemeente in de regio (meer bestuurskracht);</br>- meer kansen voor medewerkers;</br>- verminderen en beheersen van kosten;</br>- verminderen van kwetsbaarheid.n kosten; - verminderen van kwetsbaarheid.)
- Werkorganisatie Druten Wijchen + (Met de samenwerking willen we het volgende … Met de samenwerking willen we het volgende bereiken:</br> - een betere kwaliteit van dienstverlening;</br>- een sterkere invloed van de gemeente in de regio (meer bestuurskracht);</br>- meer kansen voor medewerkers;</br>- verminderen en beheersen van kosten;</br>- verminderen van kwetsbaarheid.n kosten; - verminderen van kwetsbaarheid.)
- WikiBase Test (wbt) - D. Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2020) + (Nulla sit amet euismod velit. Curabitur co … Nulla sit amet euismod velit. Curabitur commodo ut lectus vitae suscipit. Donec sollicitudin tellus ac elit feugiat volutpat. In ornare lorem quis nulla convallis ullamcorper. Aliquam erat volutpat. Sed ut ullamcorper enim. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur vitae sem nec augue bibendum maximus. Mauris varius, sem nec consectetur porta, nibh augue feugiat velit, ut fermentum ipsum elit in erat.at velit, ut fermentum ipsum elit in erat.)
- WikiBase Test (wbt) - D. Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2019) + (Nulla sit amet euismod velit. Curabitur co … Nulla sit amet euismod velit. Curabitur commodo ut lectus vitae suscipit. Donec sollicitudin tellus ac elit feugiat volutpat. In ornare lorem quis nulla convallis ullamcorper. Aliquam erat volutpat. Sed ut ullamcorper enim. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur vitae sem nec augue bibendum maximus. Mauris varius, sem nec consectetur porta, nibh augue feugiat velit, ut fermentum ipsum elit in erat.at velit, ut fermentum ipsum elit in erat.)
- WikiBase Test (wbt) - D. Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2021) + (Nulla sit amet euismod velit. Curabitur co … Nulla sit amet euismod velit. Curabitur commodo ut lectus vitae suscipit. Donec sollicitudin tellus ac elit feugiat volutpat. In ornare lorem quis nulla convallis ullamcorper. Aliquam erat volutpat. Sed ut ullamcorper enim. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur vitae sem nec augue bibendum maximus. Mauris varius, sem nec consectetur porta, nibh augue feugiat velit, ut fermentum ipsum elit in erat.at velit, ut fermentum ipsum elit in erat.)
- WikiBase Test (wbt) + (Nulla sit amet euismod velit. Curabitur co … Nulla sit amet euismod velit. Curabitur commodo ut lectus vitae suscipit. Donec sollicitudin tellus ac elit feugiat volutpat. In ornare lorem quis nulla convallis ullamcorper. Aliquam erat volutpat. Sed ut ullamcorper enim. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur vitae sem nec augue bibendum maximus. Mauris varius, sem nec consectetur porta, nibh augue feugiat velit, ut fermentum ipsum elit in erat.at velit, ut fermentum ipsum elit in erat.)
- MEE Gelderse Poort (MEE) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2018) + (Onafhankelijke cliënt ondersteuning sociaal wijkteam en schoolmaatschappelijk werk leveren.)
- Regionaal Bureau Toerisme Knooppunt Arnhem Nijmegen (RBT KAN) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2018) + (RBT KAN werkt samen met gemeenten in de re … RBT KAN werkt samen met gemeenten in de regio Arnhem Nijmegen. Naast gemeenten werkt RBT KAN samen met ca. 700 bedrijven uit de toeristisch-recreatieve sector. Het werkgebied van RBT KAN is opgedeeld in een aantal deelregio’s: Arnhem, Rijk van Nijmegen, Veluwezoom, Betuwe, Land van Maas en Waal, Gelderse Poort en De Liemers. Elke geografische deelregio heeft een overlegstructuur met RBT KAN. Hierbinnen vindt afstemming plaats over het toeristische marketingbeleid.ats over het toeristische marketingbeleid.)
- Regionaal Bureau Toerisme Knooppunt Arnhem Nijmegen (RBT KAN) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2017) + (RBT KAN werkt samen met gemeenten in de re … RBT KAN werkt samen met gemeenten in de regio Arnhem Nijmegen. Naast gemeenten werkt RBT KAN samen met ca. 700 bedrijven uit de toeristisch-recreatieve sector. Het werkgebied van RBT KAN is opgedeeld in een aantal deelregio’s: Arnhem, Rijk van Nijmegen, Veluwezoom, Betuwe, Land van Maas en Waal, Gelderse Poort en De Liemers. Elke geografische deelregio heeft een overlegstructuur met RBT KAN. Hierbinnen vindt afstemming plaats over het toeristische marketingbeleid.ats over het toeristische marketingbeleid.)
- Regionaal Bureau Toerisme Knooppunt Arnhem Nijmegen (RBT KAN) + (RBT KAN werkt samen met gemeenten in de re … RBT KAN werkt samen met gemeenten in de regio Arnhem Nijmegen. Naast gemeenten werkt RBT KAN samen met ca. 700 bedrijven uit de toeristisch-recreatieve sector. Het werkgebied van RBT KAN is opgedeeld in een aantal deelregio’s: Arnhem, Rijk van Nijmegen, Veluwezoom, Betuwe, Land van Maas en Waal, Gelderse Poort en De Liemers. Elke geografische deelregio heeft een overlegstructuur met RBT KAN. Hierbinnen vindt afstemming plaats over het toeristische marketingbeleid.ats over het toeristische marketingbeleid.)
- Rondom Wijchen - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2017) + (Voldoende en tijdig beschikbaar aanbod van welzijn en zorg voor alle inwoners van de gemeente Wijchen passend binnen de beschikbare financiële middelen)
- Rondom Wijchen + (Voldoende en tijdig beschikbaar aanbod van welzijn en zorg voor alle inwoners van de gemeente Wijchen passend binnen de beschikbare financiële middelen)
- Gemeentelijke Gezondheidsdienst Gelderland Zuid (GGD) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2017) + (We willen uiteindelijk een gezonde(re) bev … We willen uiteindelijk een gezonde(re) bevolking van Wijchen. Een regionale GGD biedt meer specialistische expertise en heeft minder kwetsbaarheid. Daardoor kan meer bereikt worden qua gezondheidsbevordering en -preventie. Doordat gemeenten in de GGD een deskundige samenwerkingspartner hebben kunnen gezamenlijke opgaven samen opgepakt worden, terwijl er ruimte blijft voor lokaal maatwerk.ijl er ruimte blijft voor lokaal maatwerk.)
- Gemeentelijke Gezondheidsdienst Gelderland Zuid (GGD) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2018) + (We willen uiteindelijk een gezonde(re) bev … We willen uiteindelijk een gezonde(re) bevolking van Wijchen. Een regionale GGD biedt meer specialistische expertise en heeft minder kwetsbaarheid. Daardoor kan meer bereikt worden qua gezondheidsbevordering en -preventie. Doordat gemeenten in de GGD een deskundige samenwerkingspartner hebben kunnen gezamenlijke opgaven samen opgepakt worden, terwijl er ruimte blijft voor lokaal maatwerk.ijl er ruimte blijft voor lokaal maatwerk.)
- Gemeentelijke Gezondheidsdienst Gelderland Zuid (GGD) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2019) + (We willen uiteindelijk een gezonde(re) bev … We willen uiteindelijk een gezonde(re) bevolking van Wijchen. Een regionale GGD biedt meer specialistische expertise en heeft minder kwetsbaarheid. Daardoor kan meer bereikt worden qua gezondheidsbevordering en -preventie. Doordat gemeenten in de GGD een deskundige samenwerkingspartner hebben kunnen gezamenlijke opgaven samen opgepakt worden, terwijl er ruimte blijft voor lokaal maatwerk.ijl er ruimte blijft voor lokaal maatwerk.)
- Gemeentelijke Gezondheidsdienst Gelderland Zuid (GGD) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2020) + (We willen uiteindelijk een gezonde(re) bev … We willen uiteindelijk een gezonde(re) bevolking van Wijchen. Een regionale GGD biedt meer specialistische expertise en heeft minder kwetsbaarheid. Daardoor kan meer bereikt worden qua gezondheidsbevordering en -preventie. Doordat gemeenten in de GGD een deskundige samenwerkingspartner hebben kunnen gezamenlijke opgaven samen opgepakt worden, terwijl er ruimte blijft voor lokaal maatwerk.ijl er ruimte blijft voor lokaal maatwerk.)
- Gemeentelijke Gezondheidsdienst Gelderland Zuid (GGD) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2021) + (We willen uiteindelijk een gezonde(re) bev … We willen uiteindelijk een gezonde(re) bevolking van Wijchen. Een regionale GGD biedt meer specialistische expertise en heeft minder kwetsbaarheid. Daardoor kan meer bereikt worden qua gezondheidsbevordering en -preventie. Doordat gemeenten in de GGD een deskundige samenwerkingspartner hebben kunnen gezamenlijke opgaven samen opgepakt worden, terwijl er ruimte blijft voor lokaal maatwerk.ijl er ruimte blijft voor lokaal maatwerk.)
- Gemeentelijke Gezondheidsdienst Gelderland Zuid (GGD) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2022) + (We willen uiteindelijk een gezonde(re) bev … We willen uiteindelijk een gezonde(re) bevolking van Wijchen. Een regionale GGD biedt meer specialistische expertise en heeft minder kwetsbaarheid. Daardoor kan meer bereikt worden qua gezondheidsbevordering en -preventie. Doordat gemeenten in de GGD een deskundige samenwerkingspartner hebben kunnen gezamenlijke opgaven samen opgepakt worden, terwijl er ruimte blijft voor lokaal maatwerk.ijl er ruimte blijft voor lokaal maatwerk.)
- Gemeentelijke Gezondheidsdienst Gelderland Zuid (GGD) + (We willen uiteindelijk een gezonde(re) bev … We willen uiteindelijk een gezonde(re) bevolking van Wijchen. Een regionale GGD biedt meer specialistische expertise en heeft minder kwetsbaarheid. Daardoor kan meer bereikt worden qua gezondheidsbevordering en -preventie. Doordat gemeenten in de GGD een deskundige samenwerkingspartner hebben kunnen gezamenlijke opgaven samen opgepakt worden, terwijl er ruimte blijft voor lokaal maatwerk.ijl er ruimte blijft voor lokaal maatwerk.)
- Veiligheidsregio Gelderland Zuid (VRGZ) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2018) + (Zo efficiënt en effectief mogelijke brandweerzorg en spoedeisende geneeskundige zorg in de regio voor alle inwoners.)
- Veiligheidsregio Gelderland Zuid (VRGZ) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2017) + (Zo efficiënt en effectief mogelijke brandweerzorg en spoedeisende geneeskundige zorg in de regio voor alle inwoners.)
- Veiligheidsregio Gelderland Zuid (VRGZ) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2019) + (Zo efficiënt en effectief mogelijke brandweerzorg en spoedeisende geneeskundige zorg in de regio voor alle inwoners.)
- Testpagina - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2018) + (Zo efficiënt en effectief mogelijke brandweerzorg en spoedeisende geneeskundige zorg in de regio voor alle inwoners.)
- Testpagina - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2017) + (Zo efficiënt en effectief mogelijke brandweerzorg en spoedeisende geneeskundige zorg in de regio voor alle inwoners.)
- Testpagina - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2019) + (Zo efficiënt en effectief mogelijke brandweerzorg en spoedeisende geneeskundige zorg in de regio voor alle inwoners.)
- Veiligheidsregio Gelderland Zuid (VRGZ) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2020) + (Zo efficiënt en effectief mogelijke brandweerzorg en spoedeisende geneeskundige zorg in de regio voor alle inwoners.)
- Veiligheidsregio Gelderland Zuid (VRGZ) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2021) + (Zo efficiënt en effectief mogelijke brandweerzorg en spoedeisende geneeskundige zorg in de regio voor alle inwoners.)
- Veiligheidsregio Gelderland Zuid (VRGZ) + (Zo efficiënt en effectief mogelijke brandweerzorg en spoedeisende geneeskundige zorg in de regio voor alle inwoners.)
- MeerVoormekaar (Meer) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2019) + (goede samenhang in preventie welzijn toegang en zorg binnen gemeente Wijchen)
- Bijsterhuizen - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2017) + (ontwikkelen bedrijventerrein en benutten schaalvoordelen)
- Bijsterhuizen + (ontwikkelen bedrijventerrein en benutten schaalvoordelen)
- test 4 (tst4) - D. Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2020) + (sdvawnwadsbs)
- test 4 (tst4) + (sdvawnwadsbs)