Bedrijfsvoeringsorganisatie Doelgroepenvervoer Regio Arnhem-Nijmegen (BVO DRAN) - D. Kansen en risico’s
From Dashboard samenwerking Wijchen
< Bedrijfsvoeringsorganisatie Doelgroepenvervoer Regio Arnhem-Nijmegen (BVO DRAN)
Revision as of 14:08, 26 April 2018 by Lies Beekmans (talk | contribs) (Created page with "{{Samenwerking D |D is used=yes |Risicoanalyse={{Risicoanalyse |Risicos toelichting=De inrichting van het vervoer is gebaseerd op een ‘open einde’ systematiek. Dit betek...")
Bedrijfsvoeringsorganisatie Doelgroepenvervoer Regio Arnhem-Nijmegen (BVO DRAN)
D. Kansen en risico’s
Risico's
Aard van het risico | Kans | Impact | Toelichting | Beheersmaatregelen | Status beheersmaatregelen |
---|---|---|---|---|---|
50% (mogelijk) | Middel | ... | Door periodiek inzicht te hebben in het volume van het aantal ritten worden de gevolgen van verwachtte toenames van ritten tijdig gecommuniceerd met de gemeenten en provincie Gelderland. De gemeenten streven daarbij naar het versterken van eigen kracht van de reiziger en een toename van het gebruik van algemene voorzieningen, in combinatie met een afname van het doelgroepenvervoer. Bijvoorbeeld stimuleren van het gebruik van openbaar vervoer (door o.a. maatjesprojecten) en de inzet van vrijwilligers. Daarnaast stuurt de regiecentrale op efficiency. Bijvoorbeeld door het afstemmen van verschillende vervoersvormen en slim koppelen van verschillende vervoersstromen. | Niet afgedekt / Geen maatregelen |