Search by property

From Dashboard samenwerking Wijchen

This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.

Search by property

A list of all pages that have property "Transfer" with value "Nee". Since there have been only a few results, also nearby values are displayed.

Showing below up to 8 results starting with #1.

View (previous 50 | next 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)


    

List of results

    • Regionaal Bureau Toerisme Knooppunt Arnhem Nijmegen (RBT KAN) - E. Governance van de samenleving  + (Nee. De Financiële Grondslag stelt ieder jNee.</br>De Financiële Grondslag stelt ieder jaar op basis van het inwoneraantal, het standaardbedrag én een indicatiefactor van het CBS het bedrag op dat de deelnemende gemeentes moeten betalen aan de Stichting Regionaal Bureau Toerisme Knooppunt Arnhem Nijmegen Bureau Toerisme Knooppunt Arnhem Nijmegen)
    • Euregio Rijn-Waal (Euregio) - E. Governance van de samenleving  + (Niet van toepassing op de Euregio.)
    • Werkorganisatie Druten Wijchen - E. Governance van de samenleving  + (Taken: * Beleidsvoorbereiding * UitvoeringTaken:</br>* Beleidsvoorbereiding</br>* Uitvoering van beleid</br>* Uitvoering van wettelijke regelingen</br>* Uitbesteden van werk aan derden en het toezicht hierop</br>* Handhaving (van wet- en regelgeving)</br>* Bedrijfsvoering (personeelszaken, informatie, juridische zaken, organisatie, financiën, administratie, communicatie e.d.)</br>* Toezicht op naleving van de Leerplichtwet 1969</br></br>Bevoegdheden:</br>* ''Nader te bepalen welke bevoegdheden de twee directeuren van de BVO krijgen''</br>* De directie van de BVO mag leerplichtambtenaren en belastingambtenaren benoemen</br>* De werkorganisatie mag géén onroerend goed krijgenrganisatie mag géén onroerend goed krijgen)
    • Bijsterhuizen - E. Governance van de samenleving  + (Taken: * het afstemmen van en het doen vanTaken:</br>* het afstemmen van en het doen van aanbevelingen met betrekking tot het door de afzonderlijke deelnemende gemeenten te voeren ruimtelijk, economisch en milieubeleid in relatie tot de ontwikkeling en realisatie van het bedrijventerrein.</br>* het verwerven van alle voor het bedrijventerrein benodigde en daarvoor in aanmerking komende gronden</br>* het (doen) aanleggen van alle ten behoeve van het bedrijventerrein benodigde voorzieningen van openbaar nut, inclusief de met deze aanleg verbandhoudende nazorg, waartoe in ieder geval worden gerekend het verrichten van alle werkzaamheden gericht op het bouwrijp maken van het bedrijventerrein.</br>* het ontwikkelen en toepassen van een kostenverhaalinstrumentarium, gericht op het (doen) verkrijgen van een evenredige bijdrage in de door het samenwerkingsverband te maken kosten in verband met de aanleg van voorzieningen van openbaar nut ten aanzien van onroerende zaken, die als gevolg van deze voorzieningen (beter) geschikt zijn geworden voor bebouwing of anderszins zijn gebaat. Tot deze taak behoort tevens de afstemming met het door de deelnemende gemeenten te voeren aanvullende fiscale kostenverhaalbeleid.</br>* het ontwikkelen van een slagvaardig promotie- en acquisitiebeleid met betrekking tot de uitgifte van bouwkavels en de daarmee verband houdende vestiging van bedrijven.</br>* het uitgeven van bouwkavels ten behoeve van de vestiging van bedrijven.</br>* het afstemmen en stimuleren van het door de deelnemende gemeenten, ieder waar het hun grondgebied betreft, zelfstandig te voeren beheer met betrekking tot de instandhouding van de hoogwaardige kwaliteit van het bedrijventerrein.</br>* het op bedrijfsmatige basis (mede-)ontwikkelen en/of (mede-)exploiteren van gebouwen, bouwwerken en andere opstallen binnen het bedrijventerrein.</br></br></br>Bevoegdheden: </br>*Voor zover hiervan niet in deze regeling is afgeweken, en onverminderd het bepaalde in artikel 30 van de wet, komen aan de bestuursorganen van het samenwerkingsverband ter uitvoering van de in artikel 5 van deze regeling genoemde taken de bevoegdheden toe, die aan de bestuursorganen van beide deelnemende gemeenten behoren.</br>*Het samenwerkingsverband is bevoegd tot het oprichten van of het deelnemen in stichtingen, maatschappen, vennootschappen en coöperatieve of andere verenigingen, danwel het ontbinden daarvan of het beëindigen van de deelneming.</br>*Het samenwerkingsverband is bevoegd tot het heffen van rechten, zoals bedoeld in artikel 219, eerste lid, van de Gemeentewet en tot het heffen van rechten waarvan heffing krachtens bijzondere wetten geschiedt zulks met inachtneming van hetgeen in deze regeling is bepaald.</br>*Het samenwerkingsverband is bevoegd algemeen verbindende voorschriften vast te stellen ter uitvoering van de in artikel 5 van deze regeling genoemde taken. </br>*Het samenwerkingsverband is bevoegd, indien een onteigening in het belang van de ruimtelijke ordening en van de volkshuisvesting hiertoe aanleiding geeft, de Kroon te verzoeken tot onteigening over te gaan ten name van het samenwerkingsverband.</br>*Het samenwerkingsverband is bevoegd tot het aanstellen van personeel en het aangaan van detacheringsovereenkomsten en overeenkomsten van opdracht zoals bedoeld in artikel 28 van deze regeling, zulks met inachtneming van hetgeen in hoofdstuk 9 van deze regeling is bepaald. hoofdstuk 9 van deze regeling is bepaald.)
    • Instituut Bijzonder Onderzoek (IBO) - E. Governance van de samenleving  + (Wijchen heeft als taak om voor de andere deelnemende gemeenten de uitkeringsgerechtigden te controleren op fraude, misbruik enz.)
    • MeerVoormekaar (Meer) - E. Governance van de samenleving  + (bepaalde medewerkers van meer functioneren in het swt en mogen voorzieningen toekennen)
    • Rondom Wijchen - E. Governance van de samenleving  + (toekennen van maatwerkvoorzieningen wmo en jeugd wet bieden van een welzijnsaanbod voor de inwoners van de gemeente Wijchen)