Search by property

From Dashboard samenwerking Wijchen

This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.

Search by property

A list of all pages that have property "Beoogde resultaten qua inhoud" with value "Door middel van vernieuwende marketing- en promotie-inspanningen meer bezoekers genereren die langer blijven, meer besteden, tot herhalingsbezoek overgaan en de regio aanbevelen aan vrienden en familie, om zo het toeristisch marktaandeel van de regio Arnhem Nijmegen in het algemeen en dat van de spanerse deelgebieden in het bijzonder te vergroten. Kwantitatief beoogde resultaten: > 4% stijging van het totaal aantal toeristische bezoeken. > 4% stijging van het aantal toeristische overnachtingen. > 2% stijging van het aantal zakelijke bezoeken. > 2% stijging van het aantal zakelijke overnachtingen. > 4% stijging van de totale bestedingen in de sector.". Since there have been only a few results, also nearby values are displayed.

Showing below up to 6 results starting with #1.

View (previous 50 | next 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)


    

List of results

    • Regionaal Bureau Toerisme Knooppunt Arnhem Nijmegen (RBT KAN) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2017)  + (Door middel van vernieuwende marketing- enDoor middel van vernieuwende marketing- en promotie-inspanningen meer bezoekers genereren die langer blijven, meer besteden, tot herhalingsbezoek overgaan en de regio aanbevelen aan vrienden en familie, om zo het toeristisch marktaandeel van de regio Arnhem Nijmegen in het algemeen en dat van de diverse deelgebieden in het bijzonder te vergroten.</br>Kwantitatief beoogde resultaten:</br> > 4% stijging van het totaal aantal toeristische bezoeken. </br>> 4% stijging van het aantal toeristische overnachtingen.</br> > 2% stijging van het aantal zakelijke bezoeken. </br>> 2% stijging van het aantal zakelijke overnachtingen. </br>> 4% stijging van de totale bestedingen in de sector. > 4% stijging van de totale bestedingen in de sector.)
    • Regionaal Bureau Toerisme Knooppunt Arnhem Nijmegen (RBT KAN) - C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2018)  + (Door middel van vernieuwende marketing- enDoor middel van vernieuwende marketing- en promotie-inspanningen meer bezoekers genereren die langer blijven, meer besteden, tot herhalingsbezoek overgaan en de regio aanbevelen aan vrienden en familie, om zo het toeristisch marktaandeel van de regio Arnhem Nijmegen in het algemeen en dat van de diverse deelgebieden in het bijzonder te vergroten.</br>Kwantitatief beoogde resultaten:</br> > 4% stijging van het totaal aantal toeristische bezoeken. </br>> 4% stijging van het aantal toeristische overnachtingen.</br> > 2% stijging van het aantal zakelijke bezoeken. </br>> 2% stijging van het aantal zakelijke overnachtingen. </br>> 4% stijging van de totale bestedingen in de sector. > 4% stijging van de totale bestedingen in de sector.)
    • Regionaal Bureau Toerisme Knooppunt Arnhem Nijmegen (RBT KAN)  + (Door middel van vernieuwende marketing- enDoor middel van vernieuwende marketing- en promotie-inspanningen meer bezoekers genereren die langer blijven, meer besteden, tot herhalingsbezoek overgaan en de regio aanbevelen aan vrienden en familie, om zo het toeristisch marktaandeel van de regio Arnhem Nijmegen in het algemeen en dat van de diverse deelgebieden in het bijzonder te vergroten.</br>Kwantitatief beoogde resultaten:</br> > 4% stijging van het totaal aantal toeristische bezoeken. </br>> 4% stijging van het aantal toeristische overnachtingen.</br> > 2% stijging van het aantal zakelijke bezoeken. </br>> 2% stijging van het aantal zakelijke overnachtingen. </br>> 4% stijging van de totale bestedingen in de sector. > 4% stijging van de totale bestedingen in de sector.)